Elefanthajken 2022 – MUSIKFESTIVAL!

18 oktober, 2022 av Pia Arvidsson

Missa inte den fantastiska musikfestivalen i Björket 11-13 november!

Det är bara ett litet problem…

De berömda artisterna som ska delta på årets stora musikfestival i Björket är försvunna! De är förvirrade och har helt enkelt gått vilse! Festivalgeneralen är förtvivlad, orolig och nervös – utan artisterna blir det inte den fantastiska festival som alla längtat efter. Djupadals scoutkårs scouter är Festivalgeneralens sista hopp – artisterna måste hittas och nå fram till Björket i tid – utan artisterna kan inte den stora showen hållas!

Kom och hjälp artisterna att hitta fram och rädda festivalen!

När?
11-13 november (12-13 november för spårare)

Var?
Björket, Kvistofta scoutkårs lägergård i Munka-ljungby

Hur?
Vi kommer mestadels vara utomhus hela helgen, men de yngre scouterna (spårare och upptäckare) kommer övernatta inomhus.

Det går buss från Elinelunds gård för upptäckare och uppåt på fredagen klockan 18:00 (samling 17:45) och för spårare på lördagen klockan 8:00 (samling 7:30). Avfärd tillbaka till Elinelund går 14:00 på söndagen och vi beräknas vara tillbaka ca. 15:30.

Anmälan görs här senast den 4/11>>

Anmälan stänger den 4 november – inga efteranmälningar tas emot!

Deltagaravgiften betalas senast 4/11 till kårens plusgiro: 53 94 70-5, ange scoutens namn och ”elefanthajk”.

Avgift spårare: 550 kr
Avgift upptäckare/äventyrare/utmanare: 630 kr