Det finns en begränsad möjlighet att hyra scoutlokalen på Elinelunds gård för aktiviteter och kalas som riktar sig till barn (max 12 år), under dagtid (fram till kl 19). Man får då tillgång till hela lokalen, inklusive kök med diskmaskin, micro, ugn och spis. Det finns en större sal för lek och bus, ett större rum med bord och stolar för upp till 50 personer samt två mindre patrullrum. Det finns två toaletter i lokalen.

Lokalen är helt ny och vi är rädd om den, så hyr man den, ska den lämnas i samma skick som man fann den. Hela lokalen ska städas efter användning. Man hyr lokalen i pass om fyra timmar eller enligt överenskommelse.

Pris: 1500 kr / 4 timmar.
För medlemmar i Djupadals scoutkår är priset 1200 kr / 4 timmar.

Är du intresserad av att hyra scoutlokalen kontakta torsten.liden@gmail.com för tillgänglighet och detaljer.

OBS! Eftersom lokalen är en invigd scoutlokal får det inte förekomma alkohol i våra lokaler.