Vi hjälps åt att städa våra lokaler!

Vi har jättefina scoutlokaler som vi är rädda om och som löpande behöver hållas rena och fräscha – detta hjälps vi alla åt med i kåren. Vi är många, så om alla föräldrar och ledare hjälps åt behöver vi alla bara göra en insats på någon timme om året.

Vi städar på söndagar kl 16 och det hela brukar inte ta mer än en timme. För varje dag finns en ledare med nyckel på plats som larmar av och på och vet var städmaterial finns och vad som ska göras.

Det är enkelt att skriva upp sig på en tid för städning! Vid varje tillfälle behövs en ledare och tre föräldrar, förutom något storstädningstillfälle då vi behöver vara fler.

Skriv upp dig på städschemat för höstterminen 2022 här: https://doodle.com/meeting/participate/id/e32EDjrd/vote

GÖR SÅ HÄR: Tryck på + för att lägga till ny deltagare. Välj ett tillfälle som passar och där det behövs hjälp (3 föräldrar + 1 ledare per tillfälle). Skriv ditt namn. På efterföljande sida fyller du också i e-mail och telefonnummer.

Ansvarig ledare messar alla som ska städa några dagar innan städtillfället, som en påminnelse och så att man kan kontakta varandra vid sjukdom etc. Har du frågor eller behöver komma i kontakt med städansvarig, maila till info@djupadal.nu

OBS! Ledare / funktionärer (med larmbricka) – skriv (L) före ditt namn när du anmäler dig – då är du ansvarig för städningen denna dag.

Tack alla för hjälpen att hålla våra fina scoutlokaler rena och fräscha!