Vi hjälps åt att städa våra lokaler!

Vi har jättefina scoutlokaler som vi är rädda om och som löpande behöver hållas rena och fräscha – detta hjälps vi alla åt med i kåren. Vi är många, så om alla föräldrar och ledare hjälps åt behöver vi alla bara göra en insats på någon timme om året.

Vi städar på söndagar kl 16 och det hela brukar ta max en timme. För varje dag finns en ledare med nyckel på plats som larmar av och på och vet var städmaterial finns och vad som ska göras.

Det är enkelt att skriva upp sig på en tid för städning! Vid varje tillfälle behövs en ledare och ca 3 föräldrar (ta också gärna med er era scouter!)

Skriv upp dig på städschemat för vårteminen 2024 här>>

GÖR SÅ HÄR: Klicka på länken. Välj ett tillfälle som passar och där det behövs hjälp (3 föräldrar + 1 ledare per tillfälle). På efterföljande sida fyller du i ditt namn och telefonnummer i fältet för namn samt din e-mailadress. Om ni planerar att komma flera från familjen, kan ni också skriva t.ex ”2 pers” alt. göra en anmälan per person.

OBS! Ledare / funktionärer (med larmbricka) – skriv (L) före ditt namn när du anmäler dig – då är du ansvarig för städningen denna dag.

Ansvarig ledare messar alla som ska städa några dagar innan städtillfället, som en påminnelse och så att man kan kontakta varandra vid sjukdom etc. Har du frågor eller behöver komma i kontakt med städansvarig, maila till info@djupadal.nu

Tack alla för hjälpen att hålla våra fina scoutlokaler rena och fräscha!