SkandiaMäklarna Landgren

Eva Hagenborn och Christina Kullenberg på SkandiaMäklarna Landgren har stöttat Djupadals scoutkår i många år. De bjuder på korv och hamburgare vid terminsstart och St Georgsfirande och de finns med och bjuder på godis ur sin julgran på vår julmarknad. Inte nog med det de ger även kåren ett generöst bidrag om någon säljer sin bostad genom Eva och Christina på SkandiaMäklarna Landgren och säljaren berättar att de också vill stötta Djupadals scoutkår!

Om du, eller någon du känner, gör en bostadsaffär med hjälp av Eva och Christina på SkandiaMäklarna Landgren så sponsrar mäklarna scoutkåren med ett nytt tält – något vi är i stort behov av då kåren växer och vi är allt fler som vill åka ut på läger! Berätta bara att du också stöttar Djupadals scoutkår! Det gäller bostadsaffärer i hela Malmö kommun.

Kontakta mäklarna Christina eller Eva – eller passa på att pratat med dem om en värdering av din bostad nästa gång de ser dem ute på scoutgården!

Christina Kullenberg
Reg. fastighetsmäklare